Detta nyhetsbrev vänder sig till dig som arbetar inom stadsmiljöförvaltningen och exploateringsförvaltningen och är användare i KomFram Huvudtidplan.
Uppdateringar i KomFram Huvudtidplan
Användarkonton
I och med organisationsförändringen i staden har samtliga medarbetare från de förvaltningarna som har upphört fått nya mailadresser. För tillfället har dessa medarbetare fortsatt logga in i KomFram Huvudtidplan med de gamla mailadresserna som tillhört någon av de fem förvaltningarna som har upphört. Den 18 januari, mellan kl 12:00-13:00, kommer dessa mailadresser att uppdateras i KomFram Huvudtidplan till era nuvarande mailadresser som tillhör den nya förvaltningen som ni arbetar i.
Detta innebär att samtliga användare från någon av de fem förvaltningar som har upphört ska från och med den 18 januari, efter kl 13:00, logga in i KomFram Huvudtidplan med sin nya mailadress. Lösenordet till era inlogg ändras inte i samband med uppdatering av era mailadresser.
Upplever ni svårigheter med att logga in i KomFram Huvudtidplan med er nya mailadress efter den 18 januari kan ni behöva rensa era cookies enligt instruktion i bifogad länk. Har ni fortsatt problem med att logga in efter rensning av cookies vänligen kontakta trafiksamordning@stadsmiljo.goteborg.se.
Webbadress
Webbadressen för KomFram Huvudtidplan kommer uppdateras under våren 2023. Mer information om detta kommer.
Förvaltning/Bolag
Från och med den 18 januari kommer samtliga objekt som tillhör Göteborg Stad hittas under ”Göteborgs stad objekt” under förvaltning/bolag ”Trafikkontoret”. Detta kommer justeras under våren med rätt förvaltning/bolag.